VT Animal - шаблон joomla Видео

 

Вісник №4/2023

Надь І. О. Приготування карамелі (методична розробка уроку виробничого навчання з професії пекар, кондитер)

Вісник №3/2023

Маргітич М. В. Участь у Всеукраїнському онлайн-конкурсів рецептів "Гарбузовий маєток - 2023 "

Спецвипуск «Вісник» 2/2023

Мельник Г. Ю. Діагностика рівня стресу за різними методиками. Вправи на стресостійкість для учасників освітнього процесу.

Вісник №2/2023

Маргітич М. В. Приготування бенто-тортів (Методична розробка уроку виробничого навчання з професії: пекар, кондитер)

Вісник №1/2023

Фельцан-Маргітич О. М. Практичне застосування математичних знань, умінь і навичок здобувачів освіти ЗП(ПТО) на уроках виробничого навчання (із власного досвіду).

Вісник №4/2022

Молнар Й. Й. Роль військово-патріотичного виховання у формуванні в учасників освітнього процесу патріотизму, національної свідомості та гідності.

Вісник №3/2022

Пляцко Н. В. Використання анімації у підготовці презентацій до проведення уроків (із досвіду роботи викладача інформатики).

Вісник №2/2022

Блискун Н. М. Упровадження дуальної форми навчання при підготовці кваліфікованих робітників із професії: офіціант, бармен.

Кращі педагоги закладів (професійно-технічної) освіти Закарпаття

Ролдугіна М. В. Опис професійної діяльності Маргітич М. В., Бритвак В. Ю., Бабіта О. Ю.

Професіоналізм, інновації, творчість

Ролдугіна М. В. Робота з учнівською молоддю щодо усвідомленого професійного самовизначення.

Вісник №3-4/2021

Мельник Г. Ю. Девіантна поведінка у підлітковому віці і можливості її корекції (з досвіду роботи)

Вісник №3-4/2021

Катран К. В. Приготування дерунів (Методична розробка уроку виробничого навчання з професії кухар)

Вісник №1-2/2021

Бритвак В. Ю. Технологія приготування млинцевого тіста та виробів з нього (Методична розробка уроку з предмета «Технологія приготування борошняних виробів з основами товарознавства», професія: кондитер 3 розряду).

Вісник №1-2/2021

Коноплін О. Є. Виховна та позаурочна робота. «Найрозумніший» (Позаурочний захід з фізики).

Прокоментувати: